What the what the uses for

It's all about me and my love . Together, till the end of our life

Wednesday, September 14, 2011

Maafkan sayang


Hati rasa serba salah nak ungkap, hati terasa kecewa, hati merana, risau, jiwa tak tenteram . Aku tiada niat nak melukakan hatinya, tapi bila setiap tingkah laku aku mesti ada yang terasa, kadang2 aku sendiri, tapi demi menjaga hati seseorang, aku terima dan yakin pada diri . Dia la semangat ku, jantung aku, bila terfikir ttg dia terasa indah sementara . sayangnya, sikap aku sendiri yang selalu menganggu hubungan kami . Memang betekad nak berubah, tapi hati aku terasa bila org yg rapat dgn aku tidak percaya dgn niat ikhlas aku sebegini disebabkan sikap aku yang lama . Serba salah

Nak kata sayang? terlampau sayang .Cinta? cinta agung.. Memang aku nak buat yg terbaik untuknya, mcm-mcm aku rasa kebelakangan ni . Aku tahu dia tersangat kecewa dgn aku.. i'm looser dude . Dh dpt gf yg baik pun tak reti nak jaga . Niat aku bukan nak menduakan yg tersayang, tapi taknak dirinya terasa . Demi ALLAH, aku mencintainya seikhlas hatiku

Sumpah, rasa mcm nak bunuh diri pun ada . sorry liyana :(

No comments:

Post a Comment